زمان انتشار : 1395/07/01 تعداد بازدید : 23771
Dior
نقد و بررسی برند دی یُر- Dior
نام این برند از فعالیت های حوزه طراحی مد و لباس اقتباس شده است و ورود آغازینش به بازار تولید محصولات لوکس در حوزه مراقبت پوست نه تنها قدرتمند نبود بلکه موفقیتش در این حوزه نیز از دید همگان با ابهام و شبهه مواجه بود.
نام این برند از فعالیت های حوزه طراحی مد و لباس اقتباس شده است و ورود آغازینش به بازار تولید محصولات لوکس در حوزه مراقبت پوست نه تنها قدرتمند نبود بلکه موفقیتش در این حوزه نیز از دید همگان با ابهام و شبهه مواجه بود. البته، این شرکت بر این باور بود که محصولات تولیدی اش در جرگه بهترین محصولات این حوزه بشمار می آید. با این حال، آنچه برایمان اهمیت دارد، کیفیت و فرمولاسیونیست که این برند برای تولید محصولات خود و محافظت از پوستان شما و همچنین زیباتر کردن آنها انجام داده است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر بهترین و بدترین محصولات تولیدی این برند و نقاط ضعف و قوت آن.
نقاط قوت :
تقریباً تمامی محصولات حاوی SPF این برند ، حفاظت UVA بسیار خوبی را برای مراقبت از پوست در اختیار شما قرار می دهند؛ دی یُر دارای محصولات فوق العاده ای از جمله چندین زیرساز و ریمل خوب و همچنین، کانسیلرمایع و مجموعه سایه چشم های پودری بسیار خوبیست که در کنار چند نوع رژ لب و خط چشم فوق العاده آن، بهترین محصولات این برند بشمار می آیند.
نقاط ضعف:
گران قیمت بودن محصولات این برند در کنار مرطوب کننده ها و سرم های پرزرق و برقی که بیشتر از آنکه حاوی مواد و ذرات مناسب و عالی باشد، حاوی عطر و مواد نگهدارنده فراوانند، یکی از مهمترین نقاط ضعف این برند بشمار می آید؛ تونرهای پوست نه چندان مناسب و تحریک کننده پوست و همچنین لوسیون ها یا کرمهای تولید رنگ قهوه ای متمایل به قرمز این برند نیز مناسب نبوده و باعث تحریک پوست می شوند.
ماسک های این برند معمولیست و دی یُر به طور کلی دارای محصولاتی که بتواند پاسخگوی نیازهایی همچون پوشش و درمان لکه ها یا تغییر رنگ های پوستی باشد، نیست. البته برخی از زیرسازهای این برند نیز حاوی اس پی اف کافی نیستند و اغلب برس های میکاپ آن هم در حد متوسط قرار دارند.
از یک طرف، این واقعاً عالیست که تمامی محصولا ضدآفتاب این برند حاوی مقادیر کافی UVA برای حفاظت از پوستان شماست؛ از طرف دیگر، کرم های مرطوب کننده این برند حاوی موادی هستند که بیشتر برای پوست مضر بوده و باعث تحریک و آزارش می شوند و آن کیفیتی را که انتظار می رود، ندارند.
عطر و رایحه بسیار زیاد محصولات این برند یکی دیگر از نقاط ضعف آن بشمار می رود و اگر به فروشگاههای فروش این محصول سری زده باشید به طور قطع در بیشتر این فروشگاه ها ملاحظه نموده اید که کانترهای فروش دی یُر درست در کنار کانترهای عطر و ادکلن قرار دارند. طبیعیست که برای جلوگیری از حساسیت و تحریک پوست بهتر آنست که این دو طبقه مجزای محصولی، کاملا به صورت منفک از یکدیگر در کانترهای فروش قرار گیرند اما در برخی موارد، مقادیر عطر و رایحه محصولات برند دی یُر بسیار بیشتر از حد استاندارد آنست(و اتفاقاً اثربخشی بیشتر این محصولات نیز به دلیل بسته بندی شیشه ای آن به شدت کاهش می یابد).
اگر از استعمال محصولات دارای بو و عطر روی پوستتان امتناع می کنید طبیعیست که این برند با توجه به قیمت های گرانی هم که دارد نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
از طرف دیگر، چند محصول بسیار خوب در این برند وجود دارد که برای کسانی که هزینه بیشتر برایشان چندان مهم نیست، پیشنهادهای جذابی بشمار می آیند؛ مثلاً اگر طرفدار محصولات مُد برند دی یُر هستید و دوست دارید محصولات این برند را امتحان کنید، شک نکنید که محصولات آرایشی این برند بمراتب بهتر از محصولات حوزه مراقبت از پوست آن می باشد.
بخش محصولات آرایشی دی یُر هم واقعاً عالی طراحی شده و هم بسیار جذاب تر از محصولات حوزه مراقبت از پوست آنست و تقریباً در میان تمامی طبقات محصولات آرایشی موجود نیز برایتان پیشنهادی دارد. قابل توجه ترین تغییر در چند سال گذشته، تغییر فرمولاسیون ساخت زیرسازها و سایه های این برند است. در میان بسیاری از گزینه های پیشنهادی این برند می توانید سایه های با تُن رنگ هلویی، صورتی و یا تُنهای سرخ رنگ را پیدا کنید که واقعاً در نوع خود بی نظیرند. حتی بهتر از اینها، زیرسازهایی هستند که دی یُر اخیراً معرفی و روانه بازار کرده است. تولید و عرضه این سری جدید زیرسازها در واکنش و با هدف جبران فرمولاسیون ضعیفی است (دارای مقادیر بسیار اندک SPF ) که پیش تر برای تولید این زیرسازها مورد استفاده قرار گرفته شده بود . بر این اساس، زیرسازهای جدید با مقادیر اس پی اف 15، 20 و حتی 25 روانه بازار شده اند که دو برابر میزان لازم دارای مواد محافظتی UVA می باشند. این موضوع نشان می دهد که این برند هنوز هم در تلاش برای رسیدن به سطح استانداردها و معیارهای پیشنهادی متخصصین پوست و افزایش کیفیت و سلامت محصولات خود بخصوص محصولات حوزه مراقبت از پوست خود می باشد.
در میان محصولات آرایشی دی یُر می توان محصولاتی را دید که واقعاً فوق العاده اند. می توان به کرم پودرها، ژل ابرو، کانسیلرها و بسیاری از ریمل های این برند و همچنین سایه چشم های فوق العاده آن- البته سایه چشم های حاوی رنگ روغن براق آن برای چشمان درشت تر از حد معمول چندان مناسب و جذاب نیستند- اشاره کرد. اگر از طرفدران پروپا قرص لب های براق هستید و توانایی پرداخت دو برابر رقمی که برای سایر محصولات متوسط می پردازید را دارید، تمامی گزینه های ممکن و عالی را می توانید از دی یُر بخواهید. البته اگر بخواهیم با شما روراست باشیم، هیج یک از مدادها و بیشتر رژ لب های این برند واقعاً ارزش هزینه کِرد را ندارند. با این همه بیاد داشته باشید که بخش اعظمی از آنچه برندهای لوکس از شما می گیرند نه ارزش آن محصول بلکه ارزش برند و تصویریست که از خود در ذهن شما ایجاد کرده اند و دی یُر هم در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است ولی بهر حال جدای از تصاویری که این برند توانسته است ایجاد نماید، خبر خوب برای شما اینست که دی یُر اقعا در بخش محصولات میکاپ، توجه کافی به استفاده از مواد مناسب و لوکس در محصولات خود نموده است.
نکته آخر اینکه دیور نیز در جرگه آن برندهایی بشمار می رود که محصولات خود را روی حیوانات آزمایش می کنند و دلیل آن نیز همانطور که در مورد برند کلیلینک نیز اشاره شد، صدور محصولات خود به کشور چین و قوانین موجود در این کشورست.
"چون شما ارزششُ دارید"
ایمیکاپ
مهرانه 1395/07/02
از اینکه به درخواست مخاطباتون اهمیت میدین واقعاً ازتون ممنونم.